Härliga höst..🍂🍂🍂
Härliga måndag och vilken höstdag!🍂
Har fått in så många fina västar, bästa plagget om man som jag tycker det är lite kyligt på morgonen och kvällen. Just denna goding liksom skinnbyxorna kommer från @costercopenhagen, sätt gärna en långskjorta under och tuffa till….och smycken, älskar att blanda lite kortare med längre!! 🌟 Just detta halsbandet och örhängen kommer ifrån @ioaku 🥰
Önskar er alla en fin måndag! ☀️

